Sjukstuga ett tag... antar jag

Äntligen har jag blivit sjuk! Som jag har väntat på detta alltså!

I en vecka har jag varit så där seg fram och tillbaka som man (jag i alla fall) blir innan en förkylning slår till, och igår kväll kände jag hur förkylningen smög sig närmare inpå och i natt slog den till. Halsont, täpt/rinnande näsa och tung i huvet! Jag måste säga att jag hellre är sjuk 1 vecka än sega runt i 2!

Ja, och ni skulle hört imorse när jag berättade för Tyra att jag var sjuk. "Tyja ont i magen" "Tyja må lite illa" "Ont örat" "Ont ögat" "Ont huvet" "Ont rumpan" "Tyja febej"och "Ont jyggen", att någon alltid ska ha det värre än mig. Jag får aldrig må sämst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0