Snabbis i skogen

Efter markanden idag och mycket vagnsittande så kände jag att mitt lilla monster behövde få springa av sig. Vi passade på att åka med till stugan under eftermiddagen då min pappa ändå skulle hem på kvällen. Ingen blir lyckligare än Tyra av att få åka ut dit (jo, kanske Sture mammas katt...). Tyra bestämde redan hemma att hon skulle "Läta tjoll i kogen", så det gjorde vi! Vi sprang även runt massor, gungade och hoppade studsmatta mm. Det var helt klart värt bilsjuka (jag är jätteåksjuk, speciellt när jag är gravid) för att se hur lycklig Tyra blev av att få komma dit.


kräk nästa? och en tjej som INTE vill vara med på bild


plocka vildäpplen gjorde vi också, Tyra skulle "länga äpplen vajen i kogen"
alltså slänga äpplen till vargen i skogen


plockaplocka


en hel bytta full med oätliga äpplen!
(hoppas vargen blir glad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0