Tomt hos mig

Tyra har varit underbart omammig idag. Det kan ju bero på att vi spenderat halva dagen med morfar också, vem vet. Även om det är sånna här dagar jag egentligen längtar efter, att hon ska leka ensam på sitt rum och underhålla sig själv lite så känns det som om jag liksom "missat" henne idag. Min klängapa har inte alls klängt och nu saknar jag henne, eller så känner jag mig bara ensam. Det är något behov som inte är stillat i alla fall. Det skulle allt vara mysig att lyfta över henne till min säng när jag lägger mig... men näe, det kommer jag få tji för sen.


ingen är lyckligare än jag när rummet vänds upp och ner!


Tyra älskar att äta äpple ensam inne på sitt rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0