Lite sand i korven

Nej, allt är inte som det ska vara. Just nu är jag både helt slut utanför mig själv men framför allt innanför mig. Svåra beslut som ska fattas och saker som är viktiga måste prioriteras framför andra, det vill säga mina barn går före allt (självklart)!

Gårdagen spendrades med Lina. Det spyddes galla, oförstånd och tårar.

När Lina cyklade hem gick jag och Tyra ut. Vi lekte på lekplatsen vi har här i 40min innan det var dags för middagslagning till oss och min pappa. Tyra mitt lilla monster fick hjälpa till att skära korv till korvstoganoffen. Vi kan väl säga att hon inte var allt för hjälpsam på skär-fronten utan mer aktiv på ät-fronten, lika bra att hon så hon fick i sig ordentligent. Sen vet jag ju inte hur nyttigt det är med falukorv, men om vi säger så här jag lever än.

Min pappa vär här igår och målade, igen. Nu är snart lägenheten klar. Köket kvar och det målar han på måndag, även listerna ska gå sig en omgång då. Min pappa är underbar som kommer hit och hjälper mig med målningen.

Måste även säga att jag gjorde världens konstigaste felrigning igår som slutade i 4 timmars samtal. Luren las på vid 2 på natten. Ibland får man lov att tro på ödet!



äntligen vågar hon åka kana själv utan att hålla handen
och gunga är bland det bästa som finns!



kooorv!


när man lagar maten och har en tjej som plötsligt inte kan leka själv på sitt rum,
så är det väldigt bra att ha ett sånt här skåp i köket...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch. Låter inget vidare att du inte mår något bra. Hoppas allt löser sig till det bästa så fort som möjligt!!

2010-09-03 @ 15:43:08
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0