Lite terapi i skogen

Stugan är alltid lika skönt att komma till, speciellt när man har underbara föräldrar.

Jag sov bort mycket tid. Jag tänkte massor medan jag tog varje dags disk. Jag bet av mig alla mina naglar. Jag skickade alldeles för många mess och fick alldeles för få svar. Kanske för att ingen av oss vet. Jag känner mig mer osäker nu än i onsdags, kanske för att jag tänker på vad andra tycker mer än vad jag själv känner. Jag vet nästan fortfarande lika lite som förut. Ja, egentligen vet jag bara en sak mer och det är att förändring står på näst i tur!

Hösten är utan tvekan här. Det var tur att jag tog med redigt med kläder till Tyra för i lördags förmiddag behövdes verkligen Polarn & Pyret overallen. Den (overallen alltså) är verkligen inte ny, snarare jättegammal. Carl hade den när han var liten men den är fortfarande i toppskick och perfekt som höstoverall ute i skogen! Tyra har varit ute varje vaken timma och säkert gungat 8 av 10 av dem, och det är utan att överdriva! Tyra har även sjungit sjukt mycket i helgen. 8 ord (!!) hamnade på raken ena gången! Jag lyckades filma en gång när hon sjöng, då får hon med 5 ord som mest i ett sammanhang. Kika själv, jag slänger in filmen även om den är super lång!

Jag hoppas på att vi kan åka dit nästa helg också. Det vill säga om mina föräldrar orkar. Det kan ju vara så att även föräldrar vill vara lite ensam ibland.




kolla på filmen för tusan!
den tog över 3 timmar (!!) att ladda upp!


Kommentarer
Postat av: Karin & Märta!

Säg till om man behövs. <3

2010-09-06 @ 07:13:29
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0