Vitaprickar!

Dammsuga, moppa, flytta möbler...skrev jag att vi skulle göra det idag? Oj, det var ju absolut inte meningen, för när skulle vi hunnit det egentligen? När vi sov 2 timmar efter frukosten kanske? Sy hann vi med i alla fall, nytt överdrag till skötbädden och 2 kuddar (som tyget räckte till också).

Vi har även hunnit åka till apoteket för att hämta ut Tyras kortisonkräm. Hon fick panik idag för det kliade, så det fanns inget annat alternativ än att hämta ut den. Hoppas verkligen på att det blir bättre nu så hon slipper se ut som en rabies smittad hund (gnaga på sig själv med totalt helgalen blick!). Mina föräldrar fick även ett besök vilket slutade med att vi fick mätta magar.

Ja, och så var dagen slut! Så när skulle jag hunnit dammsuga, moppa och flytta möbler egentligen? Vi får ta det imorgon, idag orkar jag ingenting mera. Slutet på min ryggrad skulle jag lika gärna kunna dra bort och ljumskarna knäcka av! Jag önskar så att man kunde få en permobil tillfälligt.


tyget som var på skötbädden innan


liiite skavanker, men helt brukligt och så mycket snyggare!


Tyra godkänner den i alla fall =)


"Tyja vila, nattnatt" undrar om hur mycket den kommar att ligga
på skötbordet aka. tvättmaskinen som kommer vara vårt skötbord


hoppas bebisen godkänner den också, det tror jag nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0