v. 38 (37+0)

20 dagar kvar!

Gigantisk
är att ord jag skulle välja om någon sa "- Beskriv din mage". Det känns som om den skulle kunna spricka vilken dag som helst! Bristningarna från Tyra är nu synliga igen, lila och röda. Hoppas fortfarande på att det inte kommer fler, men samtidigt har jag väl insett att jag inte kan stoppa det på något vis om inte lilla tjejen behagar att komma ut snarast! Jag kan inte fatta att folk säger att jag har liten mage. "-Oj, ska du redan ha, jag trodde ju skulle ha i December" har jag bland annat fått höra, dem måste ju ljuga!

Foglossningen är hemsk i perioder. Ena veckan kan det vara OK till nästa åt helvete. Den senaste veckan har det varit just så, åt helvete! Förvärkarna kommer mest när jag rör, bär och anstränger mig, ibland kommer de även på kvällarna "av ingen anledning alls". Jag känner av det mindre nu än för en vecka sedan. Det känns ju konstigt, borde ju komma fler och kännas mer?! Min mamma tyckte det var konstigt överhuvudtaget med förvärkar. Vad är det frågade hon mig. Jag berättade och hon skrattade. "- Vadå? Det hade aldrig jag, jag fick värkar och åkte in och födde er...typ" sa min mamma, hon har haft 2 lätta förlossningar.

Jag går nog upp stadigt i vikt nu också, rör mig knappt. Raggar skjuts överallt annars tar jag bussen (kanske därför jag inte har så mycket förvärkar, höhö!).

Antar att jag inte måste säga att det faktiskt räcker nu, jag har tröttnat och är less på livet. Ja, men typ i alla fall. Men jag måste tillägga att även om jag är stor som ett hus, så känner jag mig skitsnygg med min mage även om den mest är i vägen nu.

Förresten så ser naveln ut som ett kattrövhål, jag längtar efter min inåtnavel igen! 



Kommentarer
Postat av: Nikki

fin mage!



min navel syns inte längre. ser skitäckligt ut när man inte "har" navel.

2010-09-25 @ 16:38:44
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Erika

spännanade!!



kram

2010-09-26 @ 08:39:30
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0