Den sura bebisen!

Av någon anledning har Lilly blivit grinig. Det har säkert att göra med att hon är lite dåligt fortfarande, men dessa tendenser till att bli en surare såg jag en tid innan hon blev sjuk.

Hon vill inte alls ligga ensam lägre och leka. Hon har mer eller mindre tröttnat på alla sina leksaker också. Att bara lägga henne ensam en liiiten stund om jag ska byta Tyras blöja eller ge Tyra något i ett annat rum så bryter Lilly totalt. Hon börjar bli som Tyra var när hon var liten, hemsk! Separationsångesten hon hade var inte att leka med. 

Nu hoppas jag på att det blir bättre i och med att hon fattat att hon kan ta sig runt själv, liksom att hon kan hänga på efter oss andra... ganska mycket efter men än då, hon kan ju se oss hela tiden i alla fall. Hon tar sig runt genom att åla sig fortfarande, men man ser att krypet inte är långt bort! 2 hela små krysteg har hon tagit (vilket jag egentligen antar var helt av misstag och inget hon direkt fattat, men ändå!


Lilly påväg in i köket, surgunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0