Med grus i ögonen

Blir det sol idag? Hoppas det! Min plan är att sitta och sola medan Tyra är på förskolan. Men innan jag sätter ner arslet på ballen (hahaha, ballkongen!) ska jag ta en promenix. Mer planerat än så är det inte för dagen. Tycker jag och Tyra  gjorde ganska så tillräckligt när vi rensade i källaren i 2 timmar och städade undan hemma. Och om jag ska vara helt ärlig så orkar jag inte med något idag för Carl har tok-snarkat och Lilly vaknade av det och passade på att bajsa...vilket resulterade i att hon låg och tjötade i 40 min innan hon somnade, vi somnade (då hade jag även bett Carl lägga sig på soffan så...det måste ju varit han som var problemet)

Hejsvejs, nu ska jag smörja in mitt exemiga och torra barn med kortison, miniderm och solkräm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0