Mot ljusare tider... typ

Usch vilken tidigt morgon vi hade idag i jämförelse med när jag gick och la mig igår. Men det är nog mest hjärnan som tänker lite fel för jag är egentligen inte trött för de få timmar jag fick i natt har varit helt felfria, jag har jag fått sova helt ostört! Jag behöver nog inte säga hur fantastiskt det var att få sova 5 timmar utan avbrott.

Det är mycket som går mot det bättre här nu. Lilly håller på att bli frisk och har piggnat till avsevärt sedan i fredags när vi var inne på sjukhuset. Även jag känner mig mycket bättre. Egentligen så är vi bara så där "sista snoret sega" i näsan och hesa båda två. Jag har nog mer tappat rösten än blivit hes. Tyra verkar inte fått så mycket mer än snuva, men det är ju kroniskt på förskolebarn.

Annat som rullar på fint är att vi plockat bort Tyras eftermiddags sov på 2 (ibland 3-3,5) timmar. Hon verkar inte det minsta påverkad. Första kvällen somnade hon som vanligt vid 9 halv 10 men igår somnade hon, stensomnade hon strax innan halv 8! Det känns som en liten seger för så tidigt har hon inte somnat sedan i somras!

Här kommer en liten film på en övertrött Lilly från igår som höll på att demonstrera lite innan hon skulle lura på dagen. Hör så hes hon är min stackars lilla bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0