Det rymmer 3 utseenden!

Hur symetrisk är du egentligen? Jag är sjukt asymetrisk! Ju mer jag kollar på bilden nedan desto konstigare ser jag ut! Jag ser ju helt missbildad ut i ansiktet typ, haha! Nja inte så illa, men jag har verkligen två helt olika sidor av mitt ansikte....

En helt ärlig bild på mig!

 

Två x vänster ansiktshalva

 

Två x höger ansiktshalva

Visst ser jag helt olika ut! Jag tycker själv att mitt ansikte med vänsterhalvorna ser betydligt bättre ut än med två av höger, men smaken är ju som baken.

Även om dem säger att symetriska ansikten är dem vackraste så tycker jag nog att jag är snyggast som jag är, för det är ju jag helt henkelt!

Kommentarer
Postat av: ponny

men håret ser bäst ut på den sista hahaha

2011-08-19 @ 18:32:01
URL: http://corneliawonderwoman.blogg.se/
Postat av: Tee

Jag tycker utan att tveka att ditt vanliga du Anki ser finast och naturligast ut. Hur många kan vara symmetriska egentligen. Jag ä3r definitivt inte symmetriska jag heller.

2011-08-20 @ 08:52:54
URL: http://cupcaketee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0