En helg sedan

Förra helgen spenderade vi våra dagar i stugan, man måste ju passa på medan det är fint väder. Vi försökte aktivera både oss och baren på lite annurlunda sett. Jag och Carl var i skogen och gjorde ett helhjärtat försök till att plocka kantareller. Vi hittade 4 stycken. Även jag och Tyra gjorde ett försök i skogen, men vi letade inte svamp utan blåbär. Vi hittade faktiskt massor, fast folk säger att säsongen är över!

Vi tog oss även en båttur, jag, Tyra och Carl. Jag tänkte att vi skulle ha lite mysig kvalitetstid ihop med bara Tyra så hon inte känner sig på bortglömd. Men det blev en total flopp. Åka båt var inte alls jättekul och fiska (som jag bestämt att vi skulle göra, jag hade till och med plockad en burk full med mask!) var inte alls roligt! Tyra snällde mest och ville hem till stugan igen.

Jaja, så länge ungarna har roligt...

buhuhuhuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0