Tee som i...

Vill skriva här om dagen, men det hade varit lögn. Jag har massor av bloggande i en mapp som bara ligger och väntar på att få bli publicerat. Detta är ett exempel, men det hände faktist för ett par veckor sedan.

Tyra kom springande till mig och sa, "Mamma, jag har gjort massor av Tyra!""Komkomkom! Ta bilder på deeeee" (jag höll nämligen på att fota massor den dagen.)


Ni ser väl? Eller ska jag göra det lite tydligare för er? Ja, jag gör det!

Ja, nu då? Det är ju massor av T:n! Hon är bra begåvad mitt lilla monster. Tänk vad fort det går, hon kan redan sin bokstav (och några mer, Y och R) och snart kan hon väl säkert läsa och skriva, bättre än mig! Så kommer jag bli mobbad för mitt skrivande, buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0