jobbetjobbet

Jag jobbar och står i. Denna veckan har vi faktiskt haft massor att göra på jobbet. Dubbelbokningar hela veckan, puh! Massor av bilder, som kommit in och sedan även sånt som skall fixar i efterhand. Mail, bilder, kläder, lappar och massor av "gör si gör så", men det är kul! Det är så kul att jobba och jag trivs jättemycket på mitt jobb! Det tråkiga är ju bara att man inte har tid med sina barn, alltså kvalitetstid. Men jag antar att det är så livet är, eller?

Vad jag gör på jobbet för er som undrar, jo jag retuschar ju bilderna som ligger på nätet. När det inte finns så mycket att göra så kan man ägna sin tid åt sånt här småpill.

kanske inte nödvändigt men det ser bättre ut


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du trivs så bra på jobbet! Jag längtar tills jag kan börja plugga igen. Jag älskar E & E men de blir långtråkigt i längden att bara vara kring barn barn barn barn och allt som har med barn att göra. :S

2011-08-26 @ 16:07:45
URL: http://luene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0