Fylla+Sms=Pinsam Anki

När  jag var 13 år fick jag min första mobil. I samband med detta började jag att festa. Fest = alkohol, alkohol = gå lös med mobilen.

Jag tillhör den där generationen som fortfarande inte har kontankort och laddar telefonen. I söndags tog alla mina pengar på mobilen slut. Jag drack alkohol och var 13 år igen och skickade sjukt många sms, ringde och nej, jag vet inte. Jag skämms. Att jag aldig kan bli vuxen och ha en normal relation till min mobil, och framförallt till sms. Och var är det med alkohol som får mig att tro att alla, och då menar jag ALLA vill vara min bästis.

Från och med nu ska jag sluta ladda mitt kontankort när jag ska ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0