Lugna morgon vart är du?

 Samtidigt som jag stått och diskat monsterdisken från igår så har Tyra dansat i bara underkläder i mina klackskor med en bunt leksakspengar i näven och skrikit "-Ge mig mer pengar!" (precis som en pengatokig hora) så har Lilly stått ovanligt tyst bredvid. Det visade sig att hon hittat något trevligt i blöjan som hon sedan delade med sig av på min byxor.

Suck.

Medan denna ...kalabalik når sin topp är det enda jag kan tänka på min juldagsfrisyr som fortfarande sitter i fast i en ganska så tillplattad tappning, jag ser för jävlig ut och j ag vet att jag inte kommer hinna med tills jag ska gå till jobbet och göra 3 personers jobb ensam. Kommer på hur svartsjuk jag är på A&J som är i solen, och nu leker båda ungarna katt och klöser varandra.

Livet är underbart, och det firar jag med en after eight till mitt morgonkaffe och känner mig extra nöjd att jag gått ner 1 kilo till.

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0