Trött på min PC och Lilly

Dagarna kommer och dagarna går, och min blogg består... jävligt tom! Men det finns inte så mycket för mig att göra åt saken. Jag dras från att sätta mig vid min gamla PC (jag vet haha, hon har PC, en stationääär dator! Men jag kan inte skiljas från min gamlavän som ändå är tömd och klar för egentlig skrotning, jag inbillar mig att den fortfarande är snabb och bra fast den låter som en dammsugare...), och på jobbet kan jag ju inte direkt sitta och blogga om jag inte har lunch. Jag måste helt enkelt köpa mig en ny dator, eller en surfplatta! Vilka krav man har för att hänga med... det gör min jävligt trött på samhället!

Något annat som gör min trött är Lilly. Hon har kommit in i en period jag glömt existerade. Perioden "jag skriker och gråter hysteriskt så fort jag inte får som jag vill och helst ska mamma vara bara min hela tiden annars gråter jag ännu mer, och om jag inte får som jag tänk mig på natten heller (även om mamma är jättetrött och inte fattar att hon står upp) så tjurar jag!". Suck. I natt sov jag sammanlagt 3 timmar, så nu tar jag mig ett välförkänt glas vitt, hoppas på att påsarna under ögonen försvinner tills imorgon och säger gotnatt!


Kommentarer
Postat av: Annie

Usch, den där perioden känns igen. Samma sak här hemma.. :-/

2011-12-28 @ 21:45:43
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Nikki

1-åringar är så jävla jobbiga. Min bits, pillar på ALLT och är allmänt jobbig. Dock inte lipig och skrikig. Det är skönt. Men jobbig är han.

2011-12-29 @ 09:30:11
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0