Ordning och reda!

Det var länge sedan jag fick känna hur det är att vara ensam hemma med barnen. Gå utan brallor i bara en förstor tröja och småpilla i flera timmar. Skära lite frukt, visa bortglömda saker och trösta övertrötta och avundsjuka barn. Jag kan nog helt ärligt säga att jag saknat det och längtar lite till nästa gångt det händer, vilket antagligen är när jag för första gången får vabba från jobbet.

Hur som helst så jag har gjort massor av nytta. Städat om i Carls "ordning" och fått saker och ting på rätt plats. Jag blir galen av att ha det stökigt i skåpen, jag blir liksom stökig inombords också. Alldeles vimsig och deppig. Men nu är jag glad, 1/3 dels i alla fall. Jag har ungefär lika mycket till X 2 som måste ordnas. Nedrans män va, som tycker att ordningen bara ligger på utsidan. 

Ja, ni ser ju... Ordning eller? 


felfelfel!


men nu! ett utrymmer som vi länge behövt till annat, fixat!


och allt annat har hittat sin rätta plats!


Nu ska jag värma på massor av mat. Idag blir det "Vad huset har att bjuda" till lunch. Låter väl kul? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0