Pysslig söndag

Helgen gick fortare än vanligt. Det är synd, för jag har inte fått gjort hälften av det jag velat. Vissa saker är så tråkiga att göra när antingen barnen är vakna eller hemma. Typ som att sortera skåp. Det är omöjligt skulle jag nästan påstå, om man inte vill att det ska ta en mindre evighet då. Men det vill inte jag. Det är så trist att ständigt jaga och "neja", suck. Jag menar det får man nog av bara en vanlig sketen dag. Jag får helt enkelt spara sortering av de resterande skåpen till en annan helg, el. kväll. Målet är i vart fall att det ska bli klar innan jul.

Jag måste säga att vi haft en mysig dag jag och barnen. Jag och Lilly fick en riktigt mysig stund tillsammans på morgonen utan storasyster och jag och Tyra fick en riktigt mysig stund idag på förmiddagens utan lillasyster. Det är så skönt att känna at man kunnat ge dem båda 100% nån gång.

På mina 100% med Tyra gjorde vi "minimello dockor". Jag vet inte vem som hade roligast, jag eller Tyra (kanske Carl som också gjorde en...). Men fina blev dem allihop i vart fall! Vi måste verkligen börja pyssla mer hemma. Det är både kul och utvecklande för Tyra. Ett jättebra vis att träna på klippa, klistra och tålamod, något som denna lilla tjej saknar helt vissa dagar.







Kommentarer
Postat av: Lulu

Vad söta. Jag älskar att pyssla, det borde jag göra någon dag när jag har tid :)

2011-12-06 @ 19:24:32
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0