Klockan 4 tog Lilly sin morgon. Då började...

Klockan 4 tog Lilly sin morgon. Då började även Tyra gråta inne i sitt rum. Jag trodde att tag att dagen idag skulle starta på riktigt men som tur var somnade Tyra om utan att jag ens behövde gå in till henne och Lilly somnade om 1 timma senare och jag somnade om lagom till att Tyra vaknade sitt riktika vakna, halv 6. Gäsp! Carl gick upp och jag bredde ut mig i sängen och tog steget in i en annan värld när jag hör ett riktigt blöjbrak långt borta. Men det var inte långt borta, det var precis bredvid. Efter det kunde ingen somna om. Jag ljuger jag kunde men det blev det inget av. Att svarta dagen kl 4 är mindre kul men jag kan ju trösta mig med att jag ändå fått "sova" många timmar i natt, 7 närmare bestämt. Inte illa pinkat. Nu skulle jag vilja följa med Lilly in till drömmarnasland men det är svårt när man har en annan tjej som galoperar runt och leker ponny. Sova står sist på hennes att göra lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0