Lördagen

Vilken utekväll det blev i lördags, riktigt i tonnårsanda vill jag lova... Det vill säga berusad alldeles för tidigt och ingen utgång alls. Nej, krogen var inget alternativ för mig i lördags. Redan vid 22 kände jag att det räckte och gick hem, hem som i hem till mig!

När klockan var runt 22:30 somnade jag på soffan (ja det tillståndet var jag i). Jag tycker varken dagen eller kvällen blev flopp för det. Mina förväntningar var höga och det slog ut på ett riktigt fesltigt vis med mina allra bästa, det hade ju självklart blivit festligare om jag gått ut, men att börja alkoholintaget vid 18-tiden går helt enkelt inte längre. 

Nu längtar jag till den 12:te mars när min 25-årsdag ska firas! Planerna är hemliga och de enda jag i princip vet är vilka jag ska fira den med! 

Förresten fördelen med att gå hem redan vid 22 är att man vaknar tidigt dagen efter och orkar spendera den med sina barn utan att tycka det är jobbigt! 2 alvedon halv 7 så var min dag helt som vanligt!


"är du ledsen mamma?", frågade Tyra mig när jag gick upp i söndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0