Skojsigt värre

Vi (jag och barnen) har sovit hos mina föräldrar i natt för Carl har haft folk hemma (man får visst inte vara hemma då...??). I vilket fall så är mina föräldrar i stugan och det är endast min lillebror hemma. Han höll ställningarna igår med Tyra ända tills hon gick och la sig. Han är minst sagt en bra barnvakt! Bättre än de flesta i Tyras närhet faktiskt, han tar plats nummer 2 helt klart och pappa tar plats nummer 1! Snart kan han säker ha henne själv en kväll, om han vågar.

I julklapp fick min lillebror en laptop, en sån med webkamera i. Det är ju inte direkt något nytt men för en sån som mig som inte har det är det fruktansvärt roligt!

haha, så perverst!


HAHAHA! Jag är ganska lättroad faktiskt. Snart ska jag ringa Carl som påstår att han ska vara pigg idag och det hoppas jag verkligen! För jag och Tyra ska på dans. Hon ska få testa på något om heter Absolut Show Kidz som finns på gymmet där jag tränar, Studio Aktiv. Ja, jag tränar men det är ett helt annat blogginlägg! I hennes grupp är det barn från 2-4 år och man ska helt enkelt dansa och ha kul. Hoppas hon gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0