Åter till vardagen!

Jag är så nöjd över att vardagen är tillbaka. Lite struktur igen, sånt som man tappat under denna långa ledighet  vi haft!

Tyra är tillbaka på förskolan, måndag till onsdag. Denna veckan ska hon gå från 8-12, nästa vecka börjar vi äntligen den riktiga tiden, 9-2! Det innebär att jag får mer fritid och kan göra mer saker på dagen. Detta innbär också vila på förskolan för Tyra, undra hur det kommer att gå... Självklart hoppas vi på bra och det borde ju gå bra i och med att hon triv där nu. Idag gick det skitbra att lämna, hon skuttade in och sa "- Hejdå mamma!". Det var en härlig känsla, jag trodde det skulle gå helt tvärtom i och med den länga ledigheten.


Tyras söta skolväska hon fick i julklapp


Kommentarer
Postat av: Josefina

Klart det kommer att gå bra Anki! Barn anpassar sig fint, de tar efter varandra. Stina är på dagis 7.30-14 och både sover och äter som de andra utan problem och hon är ju mycket yngre än Tyra, så jag tror inte det blir nåt krångel. Fiiiin ryggsäck! :)

2011-01-10 @ 22:10:54
URL: http://halksocka.blogspot.com
Postat av: Lulu

Åh, jag vill också ha en kånken! De är ju så praktiska och söta :D

2011-01-10 @ 22:17:11
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0