I "ateljen"!

Helst vill jag ha så lite kladd som möjligt hemma och slippa gnugga sönder vårt vita matbord från färg och diverse saker som färgar av sig. Men idag bestämmde jag mig för att inte vara den lata mamman jag annars är! Jag tejpade upp soppåsar på köksbordet, tog fram dukar och olje och akrylfärg och lät Tyra skapa!


Ni kanske skymtar en babushka i bakrunden på ena tavlan. Det var meningen att jag skulle färglagt den själv och att Tyra skulle så ha den som tavla på sitt rum. Men den blev så jäkla ful så Tyra fick färglägga den i stället (och jag hjälpte till lite). Jag måste säga att jag gillar den! Lite brutal nästa om man kikar länge på den. Den andra tavlan har Tyra målat alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: Lulu

Härligt :D

2011-01-07 @ 20:59:55
URL: http://luluscastle.blogspot.com
Postat av: Ulrica ULLE Ahlqvist

:) köpenbillig vaxduk på Ö&B eller RUSTA perfekt när dem små ska gå loss hemma :) kram kram

2011-01-10 @ 14:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0