Denna kommentar är inte godkänd del. 2

Oh my! Jag älskar när folk kommer tillbaka och ska kriga med ord, och försöka trycka ner en. Men detta, hahaha, detta är så himla kul så jag kan inte annat än att skratta ihjäl mig! Stackarn som återkommer till mig är ju ett stackars barn som precis haft sexualkunskap i skolan!

Anonym om Nödvändigheter:
hahahaha nu hitta jag hit igen. letade nämligen fram din blogg för att kolla om jag fått svar på kommentaren.
Du är ju väldigt negativ. Inte om allt men nästan allt som rör barnen. Varför knullar du, ursäkta mitt uttryck men knulla inte så får du inte barn Eller så kan du ANVÄDNA KONDOM. så slipper du barnen. Jag tycker synd om dig men mest om dina barn för att jag hade aldrig velat vara i dina barns sits. Ha en mamma som tycker man är jobbig, gnällig o livet e skit INTE ALLTID jag citerar bara dig. o "mina pengar vill ajg lägga på mig sjääälv"
jhahahahah asså man knullar inte och skaffar barn om man inte är villig att dö för dom. Dessutom förstår jag inte varför du skaffa ett till barn om det redan var så jobbigt med d första.
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.251.171.124

Hahaha! Det är så roligt. Och ju fler gånger man läser det, ju roligare blir det! Typ "ANVÄDNA KONDOM. så slipper du barnen" hahaha, Ja det ska jag komma ihåg tills nästa gång barnen beter sig som små djävlar hemma!

Gode gud lilla du.

redan 2006 använde jag kondom


Kommentarer
Postat av: Anna

"Om du inte är snäll tar mamma fram kondomen, så slipper jag dig! Och hörs sen!"

2011-07-05 @ 16:06:08
URL: http://luene.blogg.se/
Postat av: ponny

haha bästa bilden någonsin där vi båda faktiskt är med haha bästa penny lane..

2011-07-05 @ 17:50:04
Postat av: Nikki

alltså, bilden är sjukt kul ju! hahaha! och kommentaren också.



men det där med singel hade jag missat :O

hoppas du mår OK i alla fall. Och att allt ordnar sig på ett eller annat sätt. Viktigast är ju att alla är lyckliga och glada, till slut. Kramar

2011-07-05 @ 19:09:25
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: cicci

hahahahaha vilka människor det finns...jag vet precis hur du känner dig i alla fall...ibland hade man velat sälja barnen på blocket för en billig peng..men ångrar dom aldrig i livet...men det fattar väl inte denna tröga människan..hahahahah

2011-07-05 @ 21:59:59
Postat av: Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 03:40:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0