En vanlig morgon

Tillbaka till hemmalivet igen. Denna veckan har jag semester och jag hoppas att vi kommer att göra massor av kul saker nu när ingen har några tider att passa. Det var länge sedan det var så med tankte på att jag ändå jobbat sedan i början av året.

Veckan början lovande, solen skiner redan ute! Försöker komma på vad vi ska göra idag. Jag funderar på om vi ska ta tåket till Varberg och var där över dagen. Skulle dock behöva hitta en UV-dräkt till Lilly innan vi bestämmer oss för att steka ute vid havet en hel dag. Men sånt måste ju dem ha där också...? Eller kanske är imorgon eller onsdag bättre dagar för havet. Vi får se helt enkelt.

Barnen vaknade tidigt här i sin ordning. Det är drygt tycker jag. Man får så fruktansvärt mycket morgon och kallabalik innan man kan ta sin någonstan. Lilly har redan hunnit slå sig 6-7 ggr och gallskrikigt till det. Tyra har redan hunnit vända upp och ner på sitt rum. Ja, det hann hon till och med göra innan jag hann förstå att hon var vaken. Och syskonen har hunnit "bråka" ett antal gånger. Så här kommer vi väl ha det i 1 timma till, sedan vill Lilly sova och efter det kan vi börja tänka på att ta oss någonstans.

Någon som har förslag på vad man kan hitta på?


någon som tyckte handtagert på spisen smakade gott
(uuuäääk!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0