Inget stop

Dagarna går sannerligen fort när man jobbar! Idag fick jag till och med sova hela 30 min på jobbet (den delen gick snabbas på hela dagen!), okej det var på lunchrasten, men ändå! Det var tokhärligt att ligga ute i gräset och faktiskt få somna helt ostört, utan barn som gapar utanför dörren. Jag älskar att sova ute!

Efter jobbet var jag och hämtade ut Polarn o Pyret kläderna som jag beställde igår! Det kallar jag snabbleverans! Tyra hann prova både fleece och jacka, och det blev skitbra! Dem kommer hon nog kunna ha till och med nästa vår (jag hoppas ju, tog str 86, men jag tycker dem är stora!). Rosa blir en mycket bättre färg än svart som hon har nu. Så om någon är intresserad av en svart skaljacka för en ganska billig peng (200 i alla fall!) hojta till! Det ska tilläggas att den är nästintill nyskick!

Efter packethämtning blev jag och Tyra upplockade av min pappa. Vi åkte hem till dem. Där agerade jag frisör åt både min mamma och pappa medan Tyra städade deras balkong. Dem har det bra minsann. Aldrig behöver de boka en tid och betala massor av pengar. Fast det går väl jämt upp, dem hjälper mig så mycket med både barn och skjuts, så... ja. Förresten suger det att jag inte hann med en liten joggingtur idag, aja, det får bli imorgon!

Nu är jag i vilket fall helt slut, godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0