Magnolia

När vi igår gick från tropikhuset gick vi förbi en butik jag aldrig sett förut! Detta är seriöst en tok-stor butik med massor av scrapbooking saker. Jag som så länge velat börja med album men aldrig hittat papper, stämplar och fina pennor mm. gav upp. "Jävla skit Borås, finns ju inget här" har jag tänk ett X antal gånger. Men så nu, NU vet jag vart det finns minsann. Lite i skymundan från Knalleland ligger butiken som heter Magnolia som har allt man kan tänka sig till pyssel av dess olika slag (mest scrapbooking då...).

Butiken har även en inrednings avdelning där dem säljer sånt där i stilen ljust och romantiskt. Ni vet sånt som alla tjejer gillar (ink. jag) och som är sååå poppis nu! Bra priser hade dem också måste jag säga (i alla fall på inrednings sakerna). Tänk att jag missat detta! I 3 år har självaste scrapbookingdelen funnits och inredningsdelen 1 år.

Så om det nu är någon i Borås som missat detta underbara ställe så vet ni nu HÄR! (<--- klicka på länken så får ni upp adressen) vart den ligger.

 

precis bakom abecita ligget det

 

1/4 del av scrapbookingdelen, massor!

 

1/3 del av inredningsdelen

(fanns typ avdelning med kök, sovrum också...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0