Morgonsnack

Vart får jag all min energi i från? Man måste nämligen ha ganska mycket för att orka med en dag med 2 tokiga barn som vaknar runt 6, speceillt när man varit ute dagen innan. För det var jag igår. Inget partaj direkt utan bara myshäng med min bästa ponny. 2 öl och en lilla menyn senare så var jag hemma. Vi träffade folk från "vårt förra liv" och jag fick följe hem av en lååång kille med en orm på halsen.

Just nu sitter vi och äter smörgåsrån så det sprutar ur öronen på oss. Jag bekymmrar mig över vad vi ska äta till lunch. Eller vad jag och Tyra ska äta till lunch. Jag vill ha spagetti och kökfärsås... Vilka lyxproblem jag har. Vad ska vi äta till lunch, när folk svälter...

NÄ! Här kan vi inte dega, nu ska vi vålda på någon och se om vi kan leka ute lite idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0