Semestermorgon 4

Det är svårt att tro att det ska regna ikväll när solen skiner så fint redan nu (kl 6...).

Det är väl typiskt att när den ena ungen (Lilly) sover längre än till kl 5 så vaknar den andra istället (visserligen kl kvart i 6...sovmorgon). Idag föll gåupp lotten på mig nämligen, igår lovade jag att diska men orkade inte (kl 1 på natten...) så det startade jag min dag med, alltså att diska. Nu ska snart jag gå och lägga mig igen. Det ingick nämligen också i dealen att jag diskar och sedan är det Carls tur att gå upp, för jag tar ju nätterna.

Idag har vi inget planerat. Lika bra att ha det så. Jag vet bara att jag ska hinna; epilera mig, raka benen, noppa ögonbryn, vaxa mustasch och färga ögonfransar och bryn! Känns som jag kan klämma in lite egentid någon gång på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0