Semestermorgon 2

Godmorgon!

Jag som var så mån om att komma iväg ut igår lämnade inte lägenheten för ens vid 2 och då med bara ett barn! Tänk, vi startade dagen strax innan 6 men inte för ens 2 var vi "klara"...!? Allt har väl sina förklaringar, en av dem att vi alla 3 sov i 2 timmar.

I vilket fall tog jag och Tyra oss till badhuset igår. Egentligen skulle vi väl kunna åkt till en sjö, men jag ville ha go temperatur på vattnet, och slippa bli mer smuttsig än ren. Vi spenderade 2 timmar i badhuset tillsammans igår, och vi hade det så fruktansvärt kul. 30 min av de 2 timmarna åkte vi stora rutschkanan, Tyra verkligen älskade det och ville till och med åka själv. Men det satte jag stopp för, tråk mamma... 

Idag var det lovat sol va? Men jag tycker att det är mer moln ute än sol just nu. Blir nog inget badande för oss idag. Däremot ska vi se om vi kan ta oss till Varberg imorgon så vi får en liiiten dos av hav i år. Jag har inte varit vid havet på jag vet inte hur länge. Och jag saknar det massor! Jag som alltid var vid havet som barn, hela sommrarna! Men allt blir ju lite krångligare med varken körkost eller någon man känner i närheten när man har barn med sig.


nej, hon mördar inte sin syster...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0