Jag har en maillunch

Jag har lunch på jobbet. Att äta för mig tar typ 10 min. Jag vet, man borde tugga maten mer, men när man är tokhungrig och inte har så mycket mat med sig så går det undan kan jag lova.

Så när jag ändå är utloggad på lunch så har jag passat på att rensa bland mina mail. Min inkorg var alldeles för full. Det slutade med att jag tagit bort 105 mail som bara var skräp egentligen. Flyttat över 15 mail till min Inloggs-mapp (Jag har över 15 inlogg på olika sidor, och ändå nätshoppar jag typ aldrig!). Rensat i min Tradera-Klara mapp (där jag lagt över alla min klara affärer). Hittade en faktura på Tradera som var obetald från typ april... Jag höll seriöst på at börja gråta och vågar inte logga in på min Tradera för att se vad den ligger uppe i nu. Jag HATAR att få fakturor på min mail! Jag vill ha dem hem på papper, och in i min pärm! Buhuhu, jag vet att jag måste logga in och kika på den, och få den betalt. Jag ska nämligen börja sälja av lite plagg igen, Lilly växer så det knakar och jag tycker inte att facebook grupperna där man säljer kläder går bra alls! Folk är för snåla helt enkelt...

Nä! Nu ska jag fortsätta att rensa, men nu ska jag gå på min mail-lista, bara viktiga människor får stanna.

hittade ett mail med bilder på Tyra som bebis, känns som väldigt länge sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0