Ögon i kors

Skulle jag blogga igår? Det känns som att jag inte alls har någon tid att andas på länge, förutom en timma på kvällen och då vill jag gärna göra det, andas. Inte sitta och tänka på massor av ord som ska stavas rätt...

Det är svårt att stava för mig för tillfället, svårare än vanligt (jag har nämligen dysslexi för den som inte vet). Jag känner mig konstat full på kvällen, jag är så trött och slut. Jag har verkligen tagit mig vatten över huvudet denna veckan och har alldeles för mycket att göra.

LISTA!

1. Jobb
2. Familj (2 BARN!!)
3. Hushåll (tur att Carl sköter detta mest, men ändå...)
4. Renovering av lillebrors rum
5. Hemligtprojekt till en vän (massa tid med nål och tråd)
6. Sociala livet...
7. Blogga

 

Gode gud. Att jobba till halv 5 och sedan hinna med resten är inte lätt, jag blir matt av bara tanken. Men man får se det positiva i det hela. I slutet på veckan är renovering och hemligtprojekt borta från listan i alla fall! Till råga på allt har jag förstoppning också, nedrans jobb... Jag kan inte bajsa där. Så ni kan lägga till en sak på listan stressa för uppsvälld mage och oroa sig för att se tjock ut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0