Dag 1, Tisdag

Det har gått bra. Jag är ganska van vid svältperioder (jag vet det låter hemskt, men ibland så hinner jag inte käka). Så jag antar att jag om typ... 2-3 dagar kommer jag känna riktig hunger. Nu är suget värst. Inte för att jag äter sötsaker varje dag, men när jag vet att jag inte får då vill jag ha det mer än någonsin! Det är bara att bita ihop och borsta tänderna, då brukar suget försvinna.

Ätit idag (alldeles för lite, jag väntar på mitt pulver):

Frukost: 1 ägg, 3 skivor bacon (mager!!) och ca 1 dl turkisk lätt yoghurt
Lunch: 1 Kycklingfileé, 1 dl keso och 3 skivor bacon
Fika: 1 kopp kaffe
Mellanmål: 2 dl turkisk lätt yoghurt
Middag: 2 msk Keso, 1 ägg och ca 100 g kött
och en jävla massa vatten!

Jag känner själv att jag behöver mitt pulver, i alla fall till en gång per dag. Och just, jag skulle ju väga mig men tyvärr har jag ingen våg och inte tagit mig till någon som har. Sist jag vägde mig (typ i mars) så vägde jag 71 kg, så vi tar startvikten på det. Jag menar jag har nog inte gått upp i vikt, i och med att alla mina byxor blivit förstora! Så mitt mål är att gå ner 5 kg till en början. Det känns inte helt osannolikt att jag kommer klara det.

Heja mig!


min middag.
skitgott att ha chiliflan på keson! 


Kommentarer
Postat av: Nikki

Du är duktig du!

Jag har fan inte den disciplinen som behövs för att köra diet :(

2011-06-14 @ 23:17:25
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

bra inlägg! skriv tiderna me :)

2011-06-15 @ 11:47:19
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Erika

kolla in min blogg :) den är naturlig och go! :) hihi

Fan vilken härlig blogg du har, så mycket verklighet o vardag i den! :)

2011-06-15 @ 13:27:50
URL: http://www.nattstad.se/ErikaBergström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0