Dag 3, Torsdag

Det är varmt och min dotter får äta glass och jag får bara titta på! Inte ens Is-glass är ok! Jag tror jag ska göra egen isglass, med citronvatten! Dagen har väl varit ok. Runt min normala lunchtid kände jag enorm hunger, men då var vi på stan och där fanns det inte direkt något alternativ för mig. Det visste jag när jag gick hemmifrån så jag hade med min proteinpulver bara för att inte ställa i kroppen på alldeles för mycket svältmode. Jag tog en senare lunsch hemma istället.

Så här tredje dagen så känns det verkligen att hungern kryper närmre. Magen kurrar mest hela tiden ocgh jag är riktigt trött på allt jag äter. Ändå försöker jag äta så verierat som möjligt, men det är svårt när allt är så begränsat. Det smakar till och med tomt när jag rapar (om någon förstår?). Men snart vänder det, typ 5:te dagen brukar det bli bra och då är det bara 5 dagar kvar. Och då mina kära vänner får jag äta grönsaker. Jippi! Som jag lämgtar efter något som knaprar och knastrar lite när man äter det.

Ätit idag:
(med beodrade tider!)

08:00 Frukost: 2 dl Yodhurt med kardemumma
11:30 Mellanmål: Proteinpulver (blä!)
14:30 "Lunch/Middag": Äggröra (med keso, kött och chiliiiii)
20:00 Kvällsmat: 2 köttbitar

Ja, nu står jag mig nog kvällen ut! Tiden mellan 14-20 har jag väldigt svårt att hitta tid till att sitta ner och äta, kanske borde jag tagit en proteinshake där för så brukar det se ut för min del.


frukosten blev äcklig, så jag orkade inte äta upp 
en liiiten slingrad sträng med honung hade gjort susen!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Usch, det verkar inte vara någon kul diet =( Om du någon gång funderar på annat kan jag rekommendera Lchf, har fler fördelar är bara viktnedgång (man är alltid mätt också). Man får ju äta olika bär. Så jag gör frozen youghurt med jordgubbar, blir som en krämig glass i min glassmaskin när sötsuget faller på.



Du verkar ju vara bestämd, så låt det gå de resterande dagarna, så kan man hoppas på att det blir bättre :D

2011-06-17 @ 12:14:24
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0