Dag 7, Måndag

Om jag är hungrig. Nej inte speciellt. Just nu känns det som jag äter mest för att jag måste, "äta bör man för annars dör man". Jag lääängtar jättemycket efter lördagen, då får jag börja äta grönsaker. Det har seriöst börjat äckla mig med yoghurt, keso äcklar mig också. Kallt och så intetsägande. Det är jättegott om man får ha typ... purjolök på keson eller äta den på sin knäcke macka. Men bara keso i sig är inte roligt mer än 2-3 dagar. Idag har jag i alla fall fått i mig lite mer än igår.

Ätit idag:

07:30 Frukost: 1 ägg och en proteinshake
13:00 Lunch: Köttbit med "gegg" (2 msk yoghurt, 1 msk keso, stekt bacon och vitlök)
15:00 Fika: Kaffe
18:30 Mellanmål: Proteinshake
ca 21:00 Kvällsmat: Lax, äggula (vitan var inte kokt??) och kallsås med pepparrot (gjort på yoghurt)

Sen ska jag även berätta för er gott folk att jag för första gången i mitt liv varit ute på en löparrunda! 30 min (okej jag gick kanske 10 av dem!) och det är ganska lagom för en otränad tjej som mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0