Dag 8, Tisdag

Jag är så sugen på dumle och hallonlakritsskalle. Bara en av varje hade varit fantastiskt! Jag hade kunnat skippa att äta på hela dagen om jag bara fick en av varje (snälla någon geee mig!) Idag har matdagen varit lite bra. Proteinshaken smakar numera ganska bra, jag har nämligen lärt mig hur jag ska skaka den. Jo, det är en konst! Och keson har fått stå kvar i kylskåpet hela dagen! Jag tror inte jag plockar fram den i första taget alltså.

Ätit idag:

08:00 Frukost: 1 dl yoghurt med linfrön, 2 ägg och en kopp kaffe
11:00 Lunch: Köttbit med kallsås (yoghurt, massa pepparrot, salt, peppar)
15:00 Mellanmål: Proteinshake
19:30 Middag/kvällsmat: Köttbit med kallsås (yoghurt, massa pepparrot, salt, peppar och rivet citronskal)

Det börjar bli okej att äta så här ändå. Men som sagt, suget efter sött, bubbligt och något som knaprar är helt enormt!


frukost


Kommentarer
Postat av: Miranda

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 14:18:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0