Denna kommentar är inte godkänd

Anonym om Get the party started!:

stackars dig verkligen. tycker innerligt synd om dig. det enda du gör är att klaga klaga klaga på dina barn och hur jobbigt det är o bla bla bla.

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.251.171.124

Jag kan ju fortfarande inte låta bli att bli upprörd av folk som är för fega för att lämna namn eller liknande. Att vara anonym är riktigt fegt. Man har liksom inte möjlighet att ställa en motfråga till personen. Som, varför tycker denna anonyma person "innerligt synd om mig"? Är det enda jag gör att klaga på mina barn? Ärligt är det?

Tycket att ganska många inlägg inte ens handlar om mina barn. Och ja, det är skitjobbigt. Du har kanske inte familj själv? Eller så är du för feg för att "klaga"? Meningen med denna blogg som faktiskt numera har namnet BITTERFITTAN är för att jag inte en jävla positiv person som liksom låtsas att allt är bra, när det inte är det? Varför ska alla vara så jävla glada för? Varför ska allt vara så fantastiskt när man har småbarn. Bara för man valt att skaffa barn är det inte nån jävla lag på att man ska älska livet som småbarns förälder och inte få tycka att det är jääävligt tråkigt och jobbigt! Vilken totalt puckad människa du är som ens droppar en sån kommentar när du antagligen inte har någon aning.

Sedan råkar jag vet att många som läser min blogg tycker att det är bra att jag just skriver om saker som jag tycker är jobbigt, att jag vågar säga hur jag känner och tycker. Det är inte roligt att i längden läsa om rosa elefanter och regnbågar, man vill ha verklighet!

Och en undrar jag också vad "o bla bla bla" innebär.
Du är välkommen att kommentera igen, och lämna någon form av namn.


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

You go girl. Jävla puckon som tror att livet är fatastiskt för att man har barn, det e nog mer jobbigt än roligt o de vet vi alla men hon/han missuppfattar väl att du lägger skuld på barnen så skit i den bitchen typ hehe,



här har du lite fakta o dumhuvvet som lagt den kommentaren babe:



Värdnamn: c83-251-171-124.bredband.comhem.se

Stad: Upplands-väsby

Land: Sweden

Longitud: 17.9

Lattitud: 59.5167

2011-06-20 @ 08:59:01
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Karin & Märta

Kan inte ha barn, hoppas jag inte iaf. Dum människa



Jag gillar din blogg i massor.

2011-06-20 @ 10:14:29
Postat av: Jenny

Tycker att du är en fantastisk mamma och kompis! Tycker de är fint att va ärlig... Meeen en del päron tycker tydligen att det är bättre att ljuga och hoppa omkring på rosa moln med blåa ögon!! Det bor en bitterfitta i oss alla!!

2011-06-20 @ 10:14:47
Postat av: Anna

vart finns gilla-knappen för detta inlägg? ;)

2011-06-20 @ 10:20:04
URL: http://luene.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag kan bara instämma Anki, småbarnslivet är inte alltid en dans på röda rosor. Kör ditt race, du gör det skitbra!!

2011-06-20 @ 12:47:40
Postat av: Madde - madelajjn

att folk orkar... en del verkar tro att livet alltid är en dans på rosor! klart som fan att det är jobbigt ibland!

2011-06-20 @ 12:49:24
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Nikki

du får mitt stöd oxå!



1, anonyma påhopp är skit!

2, klaga FÅR man göra hur mycket man vill (fast inte tycker jag att det är det enda du gör)

3, det ÄR skitjobbigt med småbarn, enkelt!

4, gillar din blogg massvis! :))))

2011-06-20 @ 12:57:02
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Cicci

äsch lägg inte tid på såna idiotiska kommentarer! tro fan man måste få klaga! livet e inte en dans på rosor och verkligen inte om man har småbarn! jag vet precis hur du känner dig ;)

2011-06-20 @ 19:31:17
Postat av: frida

Äsch ja diggar den stilen du kör i din blogg! Den är ärlig rakt igenom!!

Som du säger, bara för man valt å skaffa barn är inte livet en flygtur på rosa moln varje dag!

Jag som lever själv me Noel (förutom varannan helg då han e hos sin far) har många gånger bara lust att slänga igen dörren å låta ungen skrika klart !

Så fortsätt me din stil, man får klaga ! ;)

2011-06-22 @ 00:31:24
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0