Kickout med Nelly.com

Fredagen bjöd som sagt på fest. Fruktansvärt kul var det. Kul att träffa arbetskamraterna utanför jobbet och få en lite mer avslappnad konversation, eller ja lära känna dem överhuvudtaget. Nackdelen med att liksom "supa" med nya människor är att man inte kommer ihåg vad dem heter sen. Man liksom hinner supa bort det under kvällen.

Vi åkte ut till en gård (jag inte minns namnet på) som låg 30 min från stan. Vi blev avsläppta av bussen vid en rödmatta till trumpet musik. Sedan möttes vi av ett bord fullt med bubbel. Efter att vi minglat en stund var det dags för laguppdelning, jag hamnade i det blå laget med min ena tvilling, Anne. Man kan väl inte säga att vi var det bästa laget direkt, och jag tänker faktisk skylla på att vi bara hade en kille. Det är svårt att liksom möta massor av killar som har muskler och när man som tjej är lika stark som en mask... typ. Sen att hälften av vårt lag gav upp efter halva tiden är nog också en faktor. Men det är skit samma. Jag hade askul ändå!


på väg dit fick alla en liten påse med gott.
jag bytte ut mina chips mot en protenbar



folk, rödmatta och bubbel


gratis är gott 1


de olika stationerna;
boxning, gladiator, sumo, fotboll och kast med NellyShoe



mitt blå lag


sexy sumos
jenni och jag



helt toookig!


gratis är gott 2


jag och min bästa rival


jag och jenni chillade och tjötade om livet
helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0