Som barn

Alla har så olika uppfattning om vilka barnen är lika.

Från Carls mammas sida får man höra att Tyra är sååå lik Carl när han var liten medan från min mammas sida så säger dem att hon är sååå lik min mamma som liten. Medan min pappa säger att Tyra börjar bli sååå lik mig som liten.

Carls pappa och hans respektive tycker att Tyra är mer lik mig och Lilly är mest lik Carl. Min mamma tycker att Lilly är lik min mormor vilket jag också var när jag var lite och att hon alltså är lik mig. Medan min pappa inte säger så mycket om vem Lilly är lik alls, eller jo en gång och då sa att hon var en kopia av mig så jag antar att han lämnat det där.

Själv tycker jag att Lilly är tok-lik mig som liten och att Tyra faktisk börjar närma sig mer mig än som hon tidigare varit (enligt mig) mest lik Carl. Carl tycker att Lilly är mest lik mig och att Tyra är en bandning av oss båda. Självklart är båda barnen riktiga blandningar av oss men man letar ju alltid likheter.

Nu har jag inte så mycket bilder på mig själv som bebis och barn hemma, men några har jag lyckats rota fram. Det är främst bebisbilder, men jag har försökt att blanda upp det lite.

Jag antar att ni som läst min blogg vet hur mina barn ser ut, så vad tycker ni, vem är lik vem? Klart att det är svårt att ge ett utlåtande utan bebis och barnbilder på Carl, men det ska jag försöka fixa fram!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker att Tyra är jätte lik dig på bilden längst ner och den nedre bilden till vänster är de likt Lilly :D

2011-06-15 @ 23:30:01
URL: http://minbebis.com/blogg/rtdaludd/
Postat av: Lulu

Båda dina döttrar har drag efter dig, Lily liknar dig jättemycket där du har på dig en rosa body (?) och fotot i baljan liknar Tyra :)



Jag hör också mycket sånt, vem som är lik vem hur, när osv :D Till exempel tycker både min mor och Nadia att Oliver (nadias son) liknar mig jättemycket som bebis...

2011-06-16 @ 09:47:42
URL: http://luluscastle.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag trodde det var Tyra längst ner!

2011-06-16 @ 11:20:42
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com
Postat av: cicci

på korten där du e väldigt liten e lilly jättelik dig men sen på korten då du är äldre så är ju tyra en kopia av dig! ;)

2011-06-16 @ 20:34:57
Postat av: Nikki

Jag tycker de är lika dig båda två, fast jag tycker inte de är lika varandra. Tyra är skitlik dig på sista bilden och Lilly liknar dig på några av dem. Så får vi också höra. Hwila är lik mig när jag var liten fast mest min mamma, men på Antons sida tycker de att hon är lik honom. Roky är en kopia av Anton fast ändå lite lik mig som bebis. Å andra sidan har Anton och jag fått frågan mååånga gånger om vi är syskon (blä!) haha! :)



ÅH, Veronica Maggio. det är på en torsdag ju :( Kan nog bara åka iväg om det är helg. Fast det hade ju vart skoj! Får kolla lite om det där ;)

2011-06-19 @ 09:31:57
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0