Hjärnan säger aj!

Vilken natt. Jag har varit helt slut och tömd på energi vilket har gjort att jag varit som en zombie. Undrar hur länge ungarna ylade i natt innnan jag kom in till dem. Huvudvärken fortsatte hela natten, jag vaknade flera gånger av att det bultade i hela hjärnan. Nu på morgonen har det fortsatt. Jag har försökt att hälla i mig vatten och käka alvedon. Det har släppt något, men det är långt ifrån bra. Tråkigt att ha ont i huvudet när det är så soligt, det blir ju inte direkt bättre av solen.

Nu ska jag och ungarna få på oss kläder och packa en väska för idag bär det av till Annelundsparken med vår Lina. Vi ska träffas en sista gång innan hon åker till USA i en månad. Snacka om att jag är avis! Hon ska åka runt typ över hela stället och spana in det mesta som är typiskt för det olika städerna.

Nej nu kan jag inte uggla här mera. Jag har 1 timma på mig innan vi ska gå och jag ser ut som ett träsktroll, + att jag om typ 30 min kommer få en övertrött bebis som kommer hålla låda. (Jippa mitt hjärna skuttar av glädje!)


tyyyyyyst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0