En överraskning till mig

Fredag för mig innebär alltid jobb från och med någon vecka tillbaka. Idag när jag kóm dit var jag så fokuserad på att börja jobba så jag inte såg vad som stod framför näsan på mig för ens efter 1 min kanske, och det är ganska lång tid. En överraskning till mig!



Ett par skor jag länge (i alla fall de 2 senaste veckorna) tuktat efter! Toksnygga är dem och de kommer passa hur bra som helst till nästa helg när det ska firas 25-år! IIIII, jag verkligen älskar skor och dessa passar perfekt in i min lilla samling, jag behövde verkligen att par nya klackar!

TackTackTack mina fina tvillingar!


snygga skor och snygga ben (tvillingben)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0