Godmorgon!

Vilken underbar natt jag haft! Känns som om jag sovit utan avbrott, men jag vet att jag vaknat minst en gång när Lilly inte riktigt kunde somna om och varken ville ha napp eller bröst. Tyra har sovit som en liten gris som vanligt och vaknade inte för ens 5 över 6! Jag hann vakna innan henne och riktigt ligga i sängen och njuta av att få piggna till. Idag blir det jobb för min del, hela dagen. Inget mig emot, jag har ingen som helst lust att gå ut i denna vinter som kom tillbaka över natten...humhum.

Bilderna är från igår, en av många underbara mornar vi haft det sista. Just nu känns det ganska så långt bort att våren kommer överhuvudtaget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0