I skogen

I veckan, närmare bestämt i torsdags fick vi möjlighet att åka med till mina föräldrars stuga en stund. Det var ett erbjudande vi inte kunde tacka nej till! Ute i stugan var det fortfarande vinter med massor av snö och is (som det är inne i stan nu igen...) så det blev inte så mycket utevistelse för vår del, men det gjorde inget! Tyra blev överlycklig över att få komma ut, hon utbrast glatt i bilden är vi betättade vart vi var på väg "- Det är sommar nu, jaaa! Jag ska gunga och hoppa!" Mitt lilla monster! Vi har nämligen sagt att vi inte kan åka till stugan för ens det blir sommar. Jag hoppas på att snön smälter fort där ute nu så vi kan börja vara där igen.


två stugbarn, påpälsade det var bara 6 grader inne när vi kom


Tyra var ute med besten en stund


jag och äpplet höll oss inne, mest framför brasan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0