Lite tradera åt fel håll

Vilken händelselös dag. Vi har varit inne nästan i princip hela dagen, fast det varit tokfint väder. Men vad göra? Bebisen är sjuk och har inte alls varit i form. Den enda promenad vi fått idag är fram och tillbaka till ICAmaxi för blöj handling. Stackars lilla Tyra som i princip inte varit ute och "gjort" något ordentligt på 1 vecka ville käka en korv så det gjorde vi självklart! Så lätt kan man göra en 2 åring glad.

Just nu sitter jag och spanar på tradera. Meningen var att jag skulle kika på kläder till barnen. Både Lilly och Tyra behöver lite nytta och skoj. Men istället för kläder halkade jag in på My Little Ponys istället, konstigt va?! Haha, jag är så töntig men jag älskar verkligen dem och sörjer mina stackars Ponys som inte längre finns. Men hör på detta, nu har jag fått upp Tyras intresse för Ponys och det är ju prerfekt! Nu har jag en anledning att börja samla tillbaka mina favvo Ponys och massor med andra! Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0