Önskaönska!

Jag är supernöjd med min 25:års present (kameran) men lite ledsen är jag ändå för att jag inte fick det som var tänk från början, en cykel!

Guuud vad jag vill ha en cykel så jag kan köpa denna:


bra för dem som inte har körkort, typ mig!

Det hade varit kanonbra att ha en sån i vår, sommar och höst! Åka till skolan, stan eller typ djurparken! Det som är extra bra med denna cykelkärran är att den går att göra till en vagn! Hur bra som helst. Om man cyklar någonstans och sedan ska gå så har man alltid vagnen med! Men ja, det var ju detta med cykel. Någon som har någon cykel över till mig eller skulle vilja sälja? Hojta till i så fall!


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har ju en.. :)

Crescent 4 växlar, bästa cykeln jag någonsin haft men nu vill jag ha en mer kärringliknande cykel med korg. :)

2011-03-23 @ 07:40:41
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

köp den som present till dig själv!

2011-03-23 @ 12:02:04
Postat av: Cicci

jag e oxå inne på att köpa en sån...en cykel först bara :) bra träning att ta cykeln till dagis nu när snön försvinner och sen bra till sommaren..mysigt att ta familjen ut på en cykeltur istället för att ta bilen!

2011-03-23 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0