Profil


Ser ni någon skillnad? Det är faktiskt Tyra båda två, det syns ju. Det skilljer nästan exakt 1 år på bilderna. Jag tycker hon har förändrats massor. Man ser hur mycket "bebis hon tappat" och att hon blir mer och mer en liten flicka, som snart är stor..buhuhu. Dessa två bilderna är faktiskt 2 av mina absolut favorit bilder på Tyra. Det finns en så härlig känsla i båda, och dem har verkligen fångat det som är Tyra.

Jag tror jag ska göra det till en grej, att fota barnens profil varje år till dem är typ 10...eller äldre (om dem kan tänka sig att ställa upp på det). Mitt egna lilla fota projekt.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Verkligen jätte fina kort!

2011-03-21 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0