Skallepär

Att jag inte är flintskallig är en gåta!

Jag har börja tappa så sjuk mycket hår och det blir bara värre! Jag kommer ju ihåg hur det var med Tyra. Det trillade av tussar från skallen som låg i hela lägenheten! Bläää!

Min lugg jag har nu är resultatet av förra håravfallet, som alltså vuxit ute igen. Det växer ju ut fort igen, det vet jag och det ser jag ju på luggen. Men det är förbannat jävla tråkigt att se och känna allt hår falla av! Jag har tur som i grunden har väldigt tjockt hår och även om jag tappar galet mycket så har jag en del kvar...

Men se, detta är från ett borstningstillfälle, alltså så mycket tappar jag varje dag! Gångra det med 2 så får man ut hur mycket jag tappar när jag duchar, kanske mer till och med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0