Acne på plats!

MEN! Fööör många veckor utan riktigt träning. Förkylningen satte stopp för mig i måndags och idag så ville en envis huvudvärk inte ge med sig... (det bultar fortfarande)! Men imorgon, imorgon ska jag banne mig till gymmet. Halsen säger att det är OK, så nu får kroppen bara ta det för vad det är.

Men lite bra går det ändå. I och med att jag äter för att gå ner i vikt så kryper det sakta fram (även om unnarskorna är på när det är helg, ingen överdrift dock). Lika lös som vanlig är jag, med i alla fall något smalare. 1 av 3 par byxor kan jag tänka mig att anväda ute bland folk. YES, känns lite som en seger att kunna sitta i dem utan att se alldeles för fläskig ut, ja för att knäppa dem har jag kunna göra ett tag. Man vill ju gärna inte stå en hel dag, man vill ju kunna sitta också... utan att se ut som en tjockis i försmå kläder.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken lycka. Känns som år innan jag kan dra på mig jeans.

2011-10-12 @ 11:44:04
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0