Jag ylar en stund

Är det fullmåne idag? Tycker att det varit det i 3 dagar nu! Vid klockan 2 i natt fick jag somna igår, jippi! Vaknade vid 4 igen... välling dax för Lilly och klockan 6 när Tyra kom in. 4 timmar mer eller mindre... snarare mindre, fick jag sova inatt. Allt medan Carl somnade som en sten och mummlade lite om fisken och lampan i sömnen. Jag hoppas på att sovandet går bättre idag. Jag har i min egna lilla fantasi tänkt att det kanske är fullmånen som fått Lilly in i någon konstigt rytm, för visst är det så att det kan påverka oss? Men nu när liksom det är 3:dje dagen det är fullmåne så... Ja, det är ju liksom inte ens fullmåe i 3 dagar... Jag är trött på att vara vaken på natten!

Nu babblar jag. Bättre att säga godnatt, för jag behöver vekligen sova!

yyyyyyla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0